
مقام های محلی در ولایت میدان وردک از آغاز عملیات های زمستانی در این ولایت خبر می دهند و می گویند که در نتیجۀ این عملیات ها تا کنون ۲۴ هراس افگن کشته و ۱۹ تن دیگر آنان زخمی شده اند. این عملیات ها زیرنام «خالد ۹۶» چهار روز پیش در این ولایت آغاز شده اند. دفتر رسانه های والی هلمند، در یک خبرنامه یی که به رسانه ها فرستاده است، ادعا می کند در این علمیات ها که به فرماندهی جنرال رازق، فرمانده لوای چهارم اردوی ملیxa0در ولسوالی جلریز این ولایت اندازی شده اند،xa0ده روستا از وجود مخالفان مسلح نیز پاک سازی ...
ادامه مطلب